Impresii Bali - iunie Dora

Dora
Impresii Bali - iunie

Ne-am intors cu bine din excursie si totul a fost in regula. Conditiile din hotel au fost bune si ne-am bucurat de o vreme excelenta. Am facut si cateva excursii (snorkeling, turtle island, plimbare cu elefantii si excursia la vulcan).

Preturile mai scumpe decat aceleasi atractii oferite prin alte parti de lume iar informatiile oferite de ghid total incomplete, astfel incat nu am inteles prea bine ce presupun aceste atractii atat din perspectiva activitatilor cat si a costurilor ... De exemplu am platit 112 dolari pt plimbarea cu elefantii si ni s-a spus ca acolo nu avem masa inclusa sau bauturi si ca va trebui sa le platim noi; cand am ajuns acolo am aflat ca plimbarea minima pe elefant face 80 USD/ pers si asta nu era inclusa in costul initial. Deci am mai platit inca 240 de dolari (noroc ca am avut la noi ca distinsul nostru ghid a uitat sa pomeneasca descpre acest cost aditional inainte de plecare ...). In comparatie i-am auzit pe cei de la alti operatori prezentand turistilor safari pe elefanti la 47 USD ... dar am hotarat sa nu ne enervam ... Am discutat de asemenea cu ghidul sa facem sea walking (plimbatul pe fundul marii cu o casca speciala in cap) si i-am spus ca nu vrem scuba-diving ci sea walking pt ca vrem sa luam si copilul cu noi. A fost de acord ca aceasta este o activitate potrivita pentru toti trei... cand am ajuns acolo cei de la centrul de scufundari ne-au spus ca numai copii peste 10-12 ani ai voie pentru ca nu au casti potrivite copiilor mici. A trebuit prin urmare sa ne re-orientam catre snorkeling si insula testoaselor. Preturile mult mai mari decat oriunde in alta parte ... Cand ne-am intalnit cu ghidul la doua zile distanta si i-am spus ca nu ne-au primit la sea walking a parut surprins si ne-a zis ca nu a stiut. Altfel ne-am simtit bine si nu am ezita sa ne intoarcem si alta data in Bali.

Am gasit mancare europeana pt fetita nostra de 6 ani la toate restaurantele locale. Cu aperitiv, fel principal si desert, plus sucuri/ coctailuri/ bere nu am platit mai mult de 50 USD pe nicio masa (3 persoane) la niciun restaurant local. In preajma hotelului foarte multe restaurante, cu preturi oarecum aliniate si mancare extrem de diversificata. Multumim mult pentru suportul la check-in care a fost cu adevarat important avand in vedere ca de cate ori am incercat eu nu am reusit sa fac check-in-ul pe nicio linie (extrem de surprinzator avand in vedere cat de mult calatoresc cu avionul !). Am gasit cu surprindere, pe zborul de 13 ore de la intoarcere, ca aveam rezervate exact locurile pe care le-as fi ales si eu.

Last but not least ... imi pare rau pentru bataia de cap pe care v-a dat-o sotul meu cu portmoneul; insa a fost foarte stresat ca l-a pierdut si avea carnetul de sofer in el, asa ca nu a vrut sa astepte pana ajungem acasa sa verificam bagajele, fiind ferm convins ca l-a pierdut. In final l-a gasit in bagaj ...

Acum ne gandim la urmatoarea vacanta ... vreo sugestie pentru luna august ? Inchei aici feedback-ul meu si iti multumesc inca o data pentru tot suportul oferit!